Γιατί STEAM-Arena
Αγαπάμε την μάθηση και αυτό θέλουμε να εμφυσήσουμε και στα νέα παιδιά. Στην STEAM Arena όλες οι δραστηριότητες που έχουμε σχεδιάσει προσκαλούν, άμεσα μικρούς και μεγάλους σε ένα συναρπαστικό ταξίδι συμμετοχικής ανακάλυψης των νέων τεχνολογιών. Όχι, σε εμάς τα παιδιά δεν θα παρακολουθούν. Θα συμμετάσχουν και θα δημιουργήσουν ολοκληρωμένα project. Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να συμμετάσχουν -στο βαθμό που επιθυμούν- ώστε να γίνει σχετική προεργασία, έπειτα από συνεννόηση.
Σε τι αποσκοπούν οι δραστηριότητες που έχουν αναπτυχθεί στην STEAM Arena;
Δεν πρόκειται απλά για παιχνίδια με στόχο την διασκέδαση. Όλες οι δραστηριότητές μας έχουν αναπτυχθεί με στόχο την ανάπτυξη δεξιοτήτων και ικανοτήτων μέσω της τεχνολογίας και του αθλητισμού.
Εκπαιδευτικοί Στόχοι της STEAM Arena
1. Ανάπτυξη Τεχνολογικής Επίγνωσης: Στόχος μας είναι να βοηθήσουμε τους μαθητές να εξοικειωθούν με τις σύγχρονες τεχνολογίες, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να τις κατανοήσουν και να τις χρησιμοποιούν με αυτοπεποίθηση στην καθημερινότητά τους.
2. Καλλιέργεια Δημιουργικής Σκέψης και Επίλυσης Προβλημάτων: Ενθαρρύνουμε τους μαθητές να αναπτύξουν τη δημιουργικότητά τους και να σκεφτούν πρωτότυπα για να λύσουν προβλήματα. Οι δραστηριότητές μας προάγουν τη σκέψη έξω από τα συνηθισμένα, βοηθώντας τα παιδιά να βρουν καινοτόμες λύσεις.
3. Προώθηση Ομαδικής Συνεργασίας: Η συνεργασία είναι κρίσιμη στον σύγχρονο κόσμο. Μέσα από τις δραστηριότητες της STEAM Arena, οι μαθητές μαθαίνουν να δουλεύουν σε ομάδες, να επικοινωνούν αποτελεσματικά και να μοιράζονται ιδέες, αναπτύσσοντας σημαντικές κοινωνικές δεξιότητες.
4. Ανάπτυξη Λογικής και Υπολογιστικής Σκέψης: Μέσα από τον προγραμματισμό και τη χρήση τεχνολογιών όπως τα drones, οι μαθητές μαθαίνουν να σκέφτονται με οργανωμένο τρόπο, να αναλύουν τα προβλήματα και να δημιουργούν στρατηγικές για την επίλυσή τους.
5. Ενίσχυση Αυτοεκτίμησης και Αυτοπεποίθησης: Έχουμε δημιουργήσει ένα υποστηρικτικό και διαδραστικό περιβάλλον όπου οι μαθητές μπορούν να δοκιμάζουν και να πειραματίζονται με νέες τεχνολογίες. Όταν βλέπουν τις ιδέες τους να γίνονται πραγματικότητα, ενισχύεται η αυτοπεποίθησή τους και η πίστη στις ικανότητές τους.
6. Καλλιέργεια Ενδιαφέροντος για Σταδιοδρομίες στους Τομείς STEAM: Εμπνέουμε τους μαθητές να εξερευνήσουν και να ανακαλύψουν τις δυνατότητες που προσφέρουν οι τομείς της Επιστήμης, Τεχνολογίας, Μηχανικής, Τέχνης και Μαθηματικών (STEAM), με στόχο να τους ενθαρρύνουμε να ακολουθήσουν κάποιο επάγγελμα σε αυτούς τους τομείς.
7. Ανάπτυξη Ψηφιακών Δεξιοτήτων και Δημιουργικής Έκφρασης: Μέσα από δραστηριότητες όπως η δημιουργία βίντεο σε green screen ή ο ψηφιακός σχεδιασμός, οι μαθητές μαθαίνουν πώς να χρησιμοποιούν ψηφιακά εργαλεία για να εκφράσουν τη δημιουργικότητά τους και να επικοινωνήσουν αποτελεσματικά.